Formatu in u 2018, l'horror punk rock Warish hè guidatu da u cantante-chitarrista Riley Hawk (Petyr), figliolu di a stella di skateboard Tony Hawk, chì gestisce un caffè di un magazinu di dischi in Oceanside chjamatu Steel Mill Coffee. Supportatu da u batterista Bruce McDonnell, un EP di debut intitulatu hè statu liberatu uni pochi settimane fà nantu à RidingEasy Records, precedutu da un single per "Fight" trà una cover di una canzone di a banda australiana Colored Balls, "Human Being". Anu solu abbandunà un singulu di dui canzoni, "Runnin' Scared" è "Their Demise", tramindui da u so prossimu EP sophomore è prubabilmente esse intesu quandu ghjucanu à u Belly Up u 27 di ghjugnu. "Vulemu fà riff più simplici è un spettaculu in diretta divertente ", dice Hawk di i brani à aroma di Seattle. "Un pocu di più punk, un pocu di grunge, un pocu di male." Un tour naziunale principia u 20 di sittembri in Portland, OR, attraversu u Levitation Fest di nuvembre in Austin, cù a maiò parte di e date cù l'altri lucali Earthless.
U novu EP di sette canzoni di Mike Pinto The Sugarshack Sessions cuntene interpretazioni acustiche full-band di i brani Pinto passati, accumpagnati da video di YouTube per ogni canzone. A liberazione serà supportata in lugliu è principiu d'aostu da l'apertura per u Long Beach Dub All-Stars è l'Aggrolites in a seconda mità di a so tour naziunale.
U duo di blues Little Hurricane prumuverà u so prossimu album Love Luck (duciutu u 9 d'aostu) cù un giru chì principia à principiu d'aostu, chjappà u Music Box l'11 d'ottobre.
I rockers di Blues Black Market III partenu per California, Nevada, Utah è Colorado per a seconda tappa di u so Dashboard Jesus Tour, chì anderà da u 15 di ghjugnu (à Hooleys La Mesa) à u 1 d'aostu.
Chip & Tony Kinman: Sounds Like Music (28 giugno) presenta 22 spettacoli inediti di Chip Kinman è u so fratellu defuntu Tony. A panoramica di a carriera include tracce da a so banda punk di l'anni 70, i Dils, i pionieri di cow-punk Rank And File, i rockers industriali Blackbird è un gruppu country chjamatu Cowboy Nation. Selezziunati da Chip, è pigliati da l'archivi di i fratelli, i brani restaurati è rimasterizzati traccianu u so viaghju cù ritratti, efemeri è novi note da Chip (chì hè ancu prisentatu in un novu libru co-scrittu da John Doe di X, More Fun. in u Novu Munnu: A Unmaking and Legacy of LA Punk).
Switchfoot (chì u cuncorsu è u cuncertu di surf Bro-Am si svolge u 29 di ghjugnu à Moonlight Beach) hà appena lanciatu u so EP Live From the Native Tongue Tour (Fantasy Records), una versione digitale di sei canzoni chì include cinque brani live registrati à u Tabernacle in Atlanta. , GA cù a versione di l'album originale di "Native Tongue".
Una nova melodia di Pathology, "Hieroglyphs on Cement Walls", presenta in anteprima u so prossimu album Reborn to Kill, u 9 d'Aostu via Pavement Entertainment. Registratu à Sharkbite Studios in Oakland cù Zack Ohren (Machine Head, Suffocation) pruduzzione è masterizazione, invitati include u cantante di Black Dahlia Murder Trevor Strnad. L'album serà sustinutu da una gira cù Narcotic Wasteland chì cunclude u 30 d'Aostu à Brick by Brick.
"Sfurtunatamente, NEIN ùn hà micca registratu o concerti di novu", informa Clifford Marcial Jomuad. "Ùn aghju micca piani per nunda d'altru cun elli in u futuru. Ma, hè stata una grande riunione di riunione è apprezzemu tutti quelli chì ci anu seguitu à traversu l'anni ".
L'ex chitarrista di Some Girls Nathan Joyner hà fattu squadra cù Eric Paul è Paul Vieira, da a banda di Rhode Island Chinese Stars, per furmà un novu gruppu, Psychic Graveyard. Anu appena debutatu Loud As Laughter è ghjucà à Soda Bar u 31 di lugliu.
© 2019 San Diego Reader. Tutti i diritti riservati. Nisuna parte di stu situ pò esse riprodotta senza u nostru permessu scrittu.
Tempu di post: 20-ghjugnu-2019